Akçay Batarya'dan Fotoğraflar

Bugünden itibaren orada kaldığımız süre içinde tanıdığımız ve elimize fotoğrafı ulaşan kişileri tanıtacağız ve paylaşacağız.

Soldaki Atğm. Ahmet Semih Kaya  ortadaki Onb. Kadri Erdin  sağdaki ise Atğm. Canberk Yukarı

Kişiler hakkında bilgi verecek olursak Ahmet Semih Kaya ilk geldiği zamanlar cinsin tekiydi. Daha sonra şeker gibi adam oldu, hep askeri koruyup kolladı, yardım etti. Terhisine kadar askerlerin sevgisini kazanmasını başardı.

Ortadaki 90/3 tertip Şırnaklı Kadri Erdin. Batarya içinde hele holo vay lele vara vara diye dolaşırdı. Sürekli bir şeylerden şikayet ederdi. Türkçesi kıt olduğu için genelde söylediklerinin %95ini anlamazdık. Pkk'lı olduğunu açıkça söylüyordu. Bu teröristi ne diye askere aldılar merak ediyorum.


Sağdaki Kocaeli İstanbul beyefendisi 339. dönem yedek subay Canberk Yukarı. Genelde kimseye karışmaz, bir iş yaptıracağı zaman kardeşim yapar mısın diye rica eden kibar bir adamdı.  İyi birisi olmasına rağmen tertibi olan ve kafayı sıyırdığı kesin olan Cüneyt Ökmen yüzünden bu da pek sevilmezdi ama iyi adamdı.

6 comments:

Adsız

bende akçay bataryada askerlik yapanlardanım :) yazdıkalrın sonuna kadar doğru ama bazı eksikler var :)) örneğin can teğmen :) askere disiplinli ve adil bir komutan gibi görünen ispiyoncunun tekidir:) ama sıkışıncada hemen geri adım atan bi tiptir.hiç unutmam batarya konutanının yanında tümgeneral akrabam arayınca altına sıçaçak kadar tırsıktır aslında :)ne hikmetse o tarihten sonra bana dostum diye hatap etmiştir.sanki tümgeneral olan benmişim gibi davranmıştır :) karakter olmayınca böyle şeyler oluyor :) .Cüneyt asteğmen e slm vermeye çakinirdim.bi başlardı dimediğin şaylar var diye... of of offfff..A.Q Bİ SLM VER SİKTİR GİT İŞTE NE UĞRAŞIYOSUN...

Adsız

ASTSUBAY Sercan Uyanık ise tam bir candır...Adamım benim yaaaaa..dışı neyse içi de o dur :) can teğmen gibi değildir yani :)her gördüğümde istifadan bahsederdi :) askerliğimin son günü bataryadan çıkarken git tıraş ol demişti ve finali yapmıştı :) seviyoruz seni sercan uyanık...

Adsız

bir anı...
Osman uzman konuşuyor...komutanlardan aferin almanın ne kadar güzel bir şey olduğunu anlatıyor askere yarım saat anlattı anlatı ....
sona avukat Ömer e sordu Ömer sen ne diyorsun..
Ömer cevaplar...sen aferin alsan ne olur almasana ne olur...sikimde olmazsınız... :)))

Adsız

2022-2 tertipler olarak akçayda çok güzel vakit geçirdik. ben mustafa gezginci ve 7 pırlanta gibi devrem.

Adsız

2 b den selamlar kep altlarım

Adsız

Harun alan 79/3 muhteşem bir 15 ay geçirdim komutanlarımız özellikle üsteğmen Ali Osman Yurdagül tam bir baba adamdı 23 yıl oldu askerlik biteli ve o Babacan üsteğmenimiz le hâlâ görüşüyoruz biraz sosyal medya aracılığı ile devreleri bir araya getirirseniz çok mutlu oluruz

Yorum Gönder