Asteğmen Cüneyt Ökmen Bilmediğiniz Şeyler Var

Kışlamızda Cüneyt Ökmen isimli bir asteğmen vardı. Çok bilmiş herkesi küçük gören ukala  ve biraz da kafayı sıyırmış. Herhangi bir konu hakkında soru sormaya kalksanız sizi saatlerce oyalar, saatlerce konuşur fakat söylediklerinin tek kelimesini dahi anlamazdınız. Bir şey istemeye kalksanız benim yetkim yok der işin içinden sıyrılırdı. Konumuz Cüneyt Ökmen'in kıllığı değil bize sürekli bilmediğiniz şeyler var demesi. Anlattıklarından anladığım kadarıyla Bilgisayar gibi birşey mühendisiydi -lakin bir nöbet çizelgesini üç günde hazırlamıştı- Gebze Yüksek Teknoloji Enstitüsünde okumuş gerisini onun ağzından dinleyelim "Bilmediğiniz şeyler var, benim kim olduğumu gugıla sorun o size söyler kim olduğumu, ben önemli işlerin adamıyım herkes tanır beni, sivilde size selam bile vermem" gibisinden. Ben şahsım adına Cünet Asteğmenin vereceği selama muhtaç değilim, vermese de olur. Kafama takıldı merak ettim gugıla sordum, sizde sorun. Verdiği cevabı aktarıyorum.


  1. Cüneyt Ökmen | Facebook

    tr-tr.facebook.com/people/Cüneyt-Ökmen/100001265630636
    Cüneyt Ökmen ve diğer tanıdıklarınla iletişim kurmak için Facebook'a katıl. Facebook insanlara paylaşma gücü vererek dünyanın daha açık ve bağlantılı hale ...
  2. Cüneyt Ökmen | Facebook

    tr-tr.facebook.com/cuneyt.okmen1
    Cüneyt Ökmen Facebook'ta. Cüneyt Ökmen ve diğer tanıdıklarınla iletişim ...
  3. Cuneyt Okmen | Facebook

    www.facebook.com/cokmen2
    Cuneyt Okmen is on Facebook. Join Facebook to connect with Cuneyt Okmen ...
  4. cüneyt ökmen (cuneytokmen) on Twitter

    twitter.com/cuneytokmen
    cüneyt ökmen (cuneytokmen) is on Twitter. Sign up for Twitter to follow cüneyt ökmen (cuneytokmen) and get their latest updates.
  5. Cüneyt Ökmen | Liderlik Okulu

    www.liderlikokulu.org.tr/cuneyt-okmen/
    Liderlik Okulu Mezun Sayfası Liderlik Okulu Transkripti No: 0202006 Ders Adı Başarı Sezon 1) Liderlik ve Takım.
  6. Hocam.com | Üniversite Forumu > Bir Çingene-Roman filmi söyleyin /4

    www.hocam.com › FORUMLARSİNEMA & TV
    7 gönderi - 3 yazar
    Cüneyt Ökmen demiş ki: alakası yok kardeş onun. bilmem bana ole geldi :D. 12.05.2011 12:52 PM. Cüneyt. Gazi Üniversitesi | Uluslararası İlişkiler ...
  7. Hocam.com | Üyeler | Cüneyt Ökmen

    www.hocam.com/uye/296253/cuneyt_okmen/
    Arkadaşlar: Seval Özdemir, Sümeyra Durmaz, Başak Duran, Ezgi Alaçam, Serdar Akçay
    14 Haz 2011 – Cüneyt Ökmen Gazi Üniversitesi'nde okuyor ve bir Hocam üyesi ...
  8. Cüneyt ÖKMEN - Turkey | LinkedIn

    www.linkedin.com/pub/c-neyt.../31/.../158 - Bu sayfanın çevirisini yap
    Turkey - Defense & Space Professional
    View Cüneyt ÖKMEN's (Turkey) professional profile on LinkedIn. LinkedIn is the world's largest business network, helping professionals like Cüneyt ÖKMEN ...
  9. cüneyt ökmen's Profile - Windows Live

    profile.live.com/cid-01453ed58d009a9f/
    Picture of cüneyt ökmen. cüneyt ökmen ... You may be able to view more information about cüneyt. To find out, please sign in with your Windows Live ID (a ...
  10. Cüneyt ökmen | Kişi Ara

    www.kisiara.com/cuneyt-okmen/
    Cüneyt ökmen bilgileri fotoğrafları resimleri Cüneyt ökmen Facebook, Twitter ve Vikipedi profilleri.
    İlk sayfada bunlar çıkıyor. Diğer sayfalar da aynı. Hiçbirisi de bizim tanıdığımız Cüneyt Ökmen değil. O kadar önemli adammış ki gugıl bile yazmaya cesaret edememiş veya gugılın da bilmediği şeyler var.

2 comments:

Kerem

Objektif olmaya özen gösterdiğim gözlemlerime göre, henüz "şizofren" tanısı konulmamış, mühendislik lisans diploması olmamasına rağmen (ing. işletme mezunu) kendini mühendis olarak tanıtan, girdiği işte internetten edindiği bilgilerle işin uzmanlarına, işvereni önünde şekil yapmak üzere kurduğu dünyasında yaşayan, " bilmediğimiz şeylerin efendisi" Cüneyt ÖKMEN. İşin komik tarafı bu şizofrenik gerçekliğini sorgulayamayan ehliyetsiz iş dünyası :) Bu halde hala çalışıyor ve kimse farkına varamadı daha balon olduğunu. Herkes sonuca bakıyor. Sonuç ise, gerçek sandığı dünyayı herkesin gerçek sanması :)

Aşağıdaki mail sonrasında iki hafta mide sıpazmı geçirip "ya o ya ben" resti ile şirkete gelemeyecek kadar kompleks anıtı :) Bilinmeyen şeylerin efendisinin rahatsızlandığı Mail:

Yazdığımın muhtevitatı açıklama ricana binayen gerçekleşti, emirlerine zemin olsun diye değil..! Haddini bil. Bana emretmek sadece senin değil, hiçkimsenin haddi değil. Her türlü özveriyi bir sen göstermiyorsun. Projenin selameti doğrultusunda işime duyduğum saygı ile şizofrenik ve tamamiyle sana has komplekslerine katlanmak durumunda kalmam tamamen benim tercihim. Gecikme yaşanıyorsa, yan gelip yattığım için yaşanmıyor. Hele ki kafama göre hareket edip, ötekini berikinden öne koyduğum için hiç yaşanmıyor. Şikayet etmeden, yaptığımla övünmeden, hiçkimseye olduğumdan daha büyük görünmeye çalışmadan, hiçkimsenin bir tarafında sinek olmadan, extra bir menfaat beklemeden titizlikle ve her adımda sorarak, sorgulayarak şirketin ihtiyaç duyduğu her şeyde, bu şirketin bir mühendisi olarak şirket menfaatine hareket etmekten başka hiçbir gayem, beklentim yok. Ne yönetmekle kafayı bozmuşluğum, ne de herhangi bir sorumluluk beklentim olmamasına rağmen, bu fütursuzlığuna mazhar olmak için değil, sadece ben ben olduğum için yapıyorum yaptıklarımı. Fakat sen şansını fazla zorlamaya başladın. Üslubunu düzelt, düzeltince tekrar rica et.

NOT: Bu mail sonrasında işler it dalaşına döndü ve çapına uygun her türlü ayak oyununu yaptı.

Doktora götürülmesi şart...

Kerem

Muhattab almak zorunda kalacaklar için unutmadan bir uyarıda daha bulunayım. Sizinle şekil yapmak istediği yöneticisinin önünde veya, hedef aldığı yöneticiye etki edebilecek herhangi 2. parti birinin önünde, haftalarca kurgulayıp başlattığını düşündüğüm soru-cevap oyunlarıdır. Sohpet kıvamında yapar ve amaç diğerine, "ben bu işleri biliyorum, sizin bilmediğiniz süreçlere vakıfım, acan gibi bi şeyim :)" mesajı vermektir. Bunu sürekli yapar. İşin komiği sıkıştığı yerde damarları şişer ve pancar gibi olur, manyaklaşır ve konuyu başka bir platforma çeker.

Şizofrenisinin yanında mitomani hastası olduğunu düşünmekteyim.

Yorum Gönder